Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
 cryptocurrency

teach all about crypto

بلاکچین و تحول در تجارت آینده

بیت کوین

بلاکچین به زبان ساده در یک جمله خلاصه می‌شود:

بلاکچین ثبت دیجیتالی معاملات تجاری است.

این تکنولوژی جدید در حال حاضر برای ثبت معاملات ارزهای اینترنتی مانند بیت کوین استفاده می‌شود؛ اما کاربردهای تجاری بلاکچین آن بسیار بیشتر است. در واقع آینده تجارت جهان تا حدود زیادی به این تکنولوژی وابسته است.

بلاکچین زنجیره‌ای از داده‌ها است که کسی نمی‌تواند چیزی را در آن تغییر دهد. این موضوع باعث می‌شود که این سیستم کاملا ایمن باشد. کنترل داده‌ها هم در بلاکچین امکان‌پذیر نیست و معاملات امن و مطمئن هستند. به همین دلیل احتمالا در آینده صنایع بیشتری از بلاکچین استفاده می‌کنند. تکنولوژی جدید بلاکچین یک روش فوق‌العاده برای ذخیره ایمن، احراز هویت و محافظت از داده‌ها است و یک تحول دیجیتال فوق‌العاده را در معاملات ایجاد کرده است. فناوری خاصی که می‌تواند بسیاری از جنبه‌های تجارت را متحول کند. علاوه بر این آینده اقتصاد به لطف بلاکچین بسیار قابل اعتماد است.

 

بلاکتوپیا

بلاکتوپیا یک بازی متاورسی با شبیه‌سازی ۲۱ طبقه است. شایان ذکر است که ایده آسمان خراش ۲۱ طبقه‌ای در این بازی از روی ۲۱ میلیون بیت کوین گرفته شده است. بلاکچین BLOK بر روی بلاک چین پالی گان ساخته شده است. همین موضوع باعث می‌شود، هزینه‌های آن نسبت به سندباکس و دیسنترالند که بر روی اتریوم اجرا می‌شوند، کمتر باشد.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post